|
Gebruikers Online |

Gasten Online : 2
Aangemelde leden : 27
Nieuwste lid
Ode aan de Vloer
|
|
|
Fotogallerij |
|

Laatste Foto (01-12-2008)
|
|
|
Forum over Oostendam - Toekomstige bewoners type Gaffelaar
| Auteur | Bericht | | Fam.Plaisier | Geplaatst op: 23-11-2007 15:22
Ik hoop dat we via deze weg met de toekomstige bewoners van de bouwnummers 123 t/m 138 ideeen, tips, goede en evt. slechte ervaringen kunnen uitwisselen.
Wij hebben nr 127.
| | Naar boven | | | Fam. Nieuwenhuis | Geplaatst op: 11-01-2008 09:49
Goedemorgen
Nou wij zijn van de week naar Roosendaal geweest voor het meer en minder werk en moeten volgende week zaterdag voor de keuken en badkamer!
Gaan jullie een uitbouw doen?
| | Naar boven | | | Fam.Plaisier | Geplaatst op: 13-01-2008 21:15
Hallo,
Wij moeten komende dinsdag naar Roosendaal voor gesprek, tegels en sanitair. Keuken is nog niet bekend wanneer.
Wij gaan niet voor de uitbouw, dat vonden we niet echt nodig.
en jullie? gaan jullie wel voor de uitbouw? | | Naar boven | | | Fam.Plaisier | Geplaatst op: 08-02-2008 12:14
Hoi allen,
Ja het valt wel tegen bij Bruynzeel. We kregen geen offerte alleen als we besluiten echt daar te kopen. Ik kon de prijzen even over schrijven maar daar moest ik ook nog om vragen. Viel ons tegen wij gaan zeker ergens anders kijken
Groeten | | Naar boven | | | Fam. Nieuwenhuis | Geplaatst op: 25-01-2008 21:32
Hallo,
Wij zijn inmiddels in Roosendaal geweest voor de keuken en badkamer. Wij kregen wel meteen te horen welke inbouwapparatuur, etc. er in de keuken aanwezig is. We merkten wel dat we één van de eersten waren want de betreffende verkopers wisten maar weinig en konden op een aantal logische vragen nog geen antwoord geven.
Dit is inmiddels geregeld en alles is ons nu duidelijk.
Groeten,
André en Diana Nieuwenhuis
| | Naar boven | | | Fam.Plaisier | Geplaatst op: 04-02-2008 09:50
Hallo,
Ik reed vanmorgen langs het bouwterrein en zag dat ze zijn begonnen met het heien van de singelwoningen.
Sandra | | Naar boven | | | mmbredius | Geplaatst op: 12-02-2008 12:59
Eindelijk een forum over Oostendam gevonden; bleek dat ik verkeerd zat te zoeken...
Wij zijn Kevin en Martine en gaan vanuit Heerjansdam naar bouwnummer 129 aan de Emmasingel.
Onlangs zijn we bij de sanitair- en tegelafdeling geweest en gaan binnenkort naar de keukenafdeling. Benieuwd of dat net zo moeizaam zal gaan als bij de anderen.
Wij hebben overigens niet gekozen voor de uitbouw, omdat we voorlopig nog maar samen zijn en een grote tuin ook erg lekker vinden.
Groetjes, Martine | | Naar boven | | | Wieske | Geplaatst op: 19-05-2008 13:31 Ik ben heel, heel erg vroeg, maar voordat iedereen zijn voortuin al helemaal ingericht heeft... Het lijkt ons heel mooi en netjes als de hele rij dezelfde afscheiding aan de voorkant van de voortuin heeft, bijvoorbeeld eenzelfde hekje. Hoe denken jullie hierover? | | Naar boven | | | monica | Geplaatst op: 28-05-2008 14:12
Hoi Wieske, wij hebben echt nog geen flauw idee of wij een erfafscheiding aan de voorkant willen. Misschien gaan we wel een bankje voor neer zetten omdat we daar veel zon zullen hebben. En anders worden het waarschijnlijk alleen maar wat plantjes. | | Naar boven | |
|
Keuken
kopen?
Bekijk al het aanbod

U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan
Quick
Step laminaat
Vloertarieven vergelijken
Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan
Hier
adverteren?
Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen |